Pakkauksen iloja!

Todellisuus lähestyvästä lomasta iskee vähintään sillä hetkellä, kun varastosta kaivetaan matkalaukut esille. Mun matkalaukku tosin on pari kuukautta jo asustanut makuuhuoneen nurkassa, koska aina kun olen suunnitellut sen poisvientiä on tullut ajatus, että onpa se nyt turha viedä, pianhan se taas pakataan. Olen muuten maailman hitain purkamaan matkalaukkua, sitä mukaan se tyhjenee, kun tarvin sieltä jotakin.

Mulla pakkaaminen alkaa ah, niin rakastettavan excel-taulukon tekemisellä, johon listaan mitä tarvitsen ja rasti ruutuun, kun se on heitetty matkalaukkuun ja viimeisenä vielä huom!-sarake, johon tulee sitten erilaisia muistutettavia asioita, esimerkiksi apteekista ripulilääke :D Listan mukaan laukkuun lentää tavarat, helppoa kuin mikä!... Tosin äiti useimmiten matkustaa kanssamme ja kun mamma näkee matkalaukkuni, se poikkeuksetta saa uuden järjestyksen. Enkä kyllä kiellä, etteikö äitin pakkaaminen olisi paremmin hoidettu kuin oma. Oma pakkaukseni näyttää siltä, että olen olohuoneesta heittänyt keittiössä olevaan avoimeen matkalaukkuun tavarat. Ja kun mamma pakkaa on kaikki nätisti (hyvä ettei värijärjestyksessä) käärittynä.

Jospa nyt vähän esittelisin mitä matkaani lähtee:

Muutama mekoistani. Housuja en kyllä aio ottaa!

Lukemista ja pakko olla mukana rakas iPad!

Kosmetiikkaa.... Puolet painosta kertyy varmaan tästä!

Tässä tyylinäytettä tyyliin Henriikka.




Äitin käsittelyn jälkeen. Ei kyllä mun mielestä mitään eroa?!

Ja arvatkaa vaan onko mulla puolet turhaa tavaraa laukussa?!

Kommentit

Tallinnan hotellimatkat - Ikaalisten Matkatoimisto

Suositut tekstit