Arki osa 4/5

Sunnuntai tulee aina vaikkei tahtoisikaan, sunnuntai on päivänä ihan surkea. Aina sunnuntaisin on harmaata ja sataa vettä ja kaikki on ihan typerää. (Näin ainakin mun sunnuntait menee)...

Mä oon viimeiset puoli vuotta herännyt viikonloppuinakin melko aikaisin, mutta tää aamu oli jotain ihan outoa. Oon just noussut ylös ja iPadin kello näyttää näköjään vähän yli yhtä!


Ja koska sunnuntait on typeriä, niin on tämäkin nyt typerää! Tää kääntää mun kuvan aina ylösalaisin!
Mutta siis... Lähdettiin Alajärveltä ja päädyttiin kotiin, tämän oven toiselle puolelle. Tämän oven takana olen viettänyt elämäni parhaita hetkiä ♥

Purettiin tavarat ja minä purin Keskisen ostokseni, koska rakastan hypistellä uusia tavaroita ja vaatteita. Mukaan Keskiseltä tarttui kolmet housut, t-paita, neule, alusvaatteet, koru, rasia, muumilautanen, muumimuki, Veepeelle sukkia ja t-paitoja. Siinäpä taisi olla kaikki tältä reissulta. Ja jos muistatte, että aiemmassa postauksessani haaveilin tuosta Muumi peltimunasta, niin nyt sain sen!

Ja tässä jokailtainen projektini suihkussa käynnin jälkeen. Illasta viimeinen tunti kuluu aina tämän pehkoni kuivaamiseen ja suoristamiseen.

Ja hups, mulla on taas vain neljä kuvaa viidestä.


Kommentit

Tallinnan hotellimatkat - Ikaalisten Matkatoimisto

Suositut tekstit